Reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie np. w wypadku stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem, nieterminowości realizacji zamówienia, uszkodzenia bądź braków w otrzymanej paczce, które nie mogły zostać spowodowane przez przesyłkę.
Podstawą do reklamacji nie mogą być nieznaczne zmiany w produkcie wynikające z technologii, a niebędące wynikiem zaniedbania bądź błędu Drukarni. Podstawą do reklamacji nie może być np. różnica w kolorystyce wydruku w stosunku do kolorów wyświetlanych na ekranie, nieznaczne różnice w kolorze dwóch różnych wydruków wynikające z cech nośnika, odchylenia przy krojeniu nośnika do 2 mm, odchylenia przy pasowaniu kolorów do 0,2 mm.
Zobacz też: Najczęściej zadawane pytania pkt 8., Regulamin pkt. 8
Reklamacje mogą być składane w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od otrzymania przesyłki. Jakość produktu należy sprawdzić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki oraz przed montażem czy aplikacją.
Produkty noszące ślady użytkowania (np. fototapety zrywane ze ścian, naklejki zrywane ze sprzętów) nie podlegają reklamacji!
Reklamacje można składać przez wypełnienie formularza reklamacyjnego znajdującego się poniżej bądź skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@splashroom.pl w temacie wpisując "Reklamacja", a w treści zawierając informacje dotyczącą ID zamówienia oraz powodu reklamacji wraz z fotografią wadliwego produktu.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 14 dni celem ustalenia dalszego postępowania.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Proszę czekać...
Sukces. Strona zostanie przeładowana za 3 sekundy.
Wystąpiły problemy. Sprawdź wprowadzone dane.